בטמקא הסתמכו על הנתונים בדו"ח הזה כדי ליצור את מפת פיזור מבקשי המקלט בישראל. מלבד העובדה שרמת הגולן נשמטה להם ושהמפה שלהם מוגנת בזכויות יוצרים, אין בה גם חיווי של שיעור מבקשי המקלט מתוך האוכלוסיה הכללית בכל עיר. האם תוכלו בבקשה ליצור מפה מוצלחת יותר, ובה כל עיר הנזכרת בטבלה 3 מיוצגת בתרשים עוגה, ממנה ניתן ללמוד מה נתח מבקשי המקלט מתוך האוכלוסיה הכללית? בתודה, ליאורपॣ • כ"ב בסיוון ה'תשע"ב • 12:01, 12 ביוני 2012 (IDT)
באתר הכנסת יש יותר מטבלה אחת. לדוגמה באילת יש על פי הערכה אחת (נכון ליולי 2010) בין 4000 ל-7000, לפי הערכה שנייה כ-1000 ולפי הערכה שלישית בין 4,500 ל-5,000. אני מציע שתיתן טבלת נתונים, ואנשי הסדנה יעבדו אותם. החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 12:20, 12 ביוני 2012 (IDT)
אני חושב שהנתונים העדכניים והאמינים ביותר משתקפים בטבלה 3, על אף המגבלות המובנות בה. אפשר לבטל על ערים עם מספר חד-ספרתי של מבקשי מקלט. ליאורपॣ • כ"ב בסיוון ה'תשע"ב • 13:18, 12 ביוני 2012 (IDT)
אני לא יודע איך לעצב מפה כמו שרצית, אבל הכנתי טבלה מהנתונים. החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 15:35, 12 ביוני 2012 (IDT)
גם זה מועיל מאד, תודה רבה! ליאורपॣ • כ"ב בסיוון ה'תשע"ב • 15:40, 12 ביוני 2012 (IDT)
אויה, השורה התחתונה בחישוב שלך נכונה, מה שאומר שמספר האשרות שהוארכו בשנת 2011 גבוה ביותר מ-50% ממספר האנשים שנכנסו לישראל מאפריקה עד כה... מה שמבטיח שהנתונים שמסרתי לך אינם שימושיים ): לא להכין תרשים! ננסה למצוא נתונים אמינים יותר... ליאורपॣ • כ"ב בסיוון ה'תשע"ב • 15:47, 12 ביוני 2012 (IDT)
כן, את אשרות השהייה נדרש להאריך "כל שלושה-ארבעה חודשים", מה שמבטיח שכל מבקש מקלט מגיע להארכה 0-4 פעמים בשנה. נחת. ליאורपॣ • כ"ב בסיוון ה'תשע"ב • 15:52, 12 ביוני 2012 (IDT)
צמצמתי את העמודות למען נוחות הדיון. אני חושב שעדיף לקחת הערכות ופשוט לכתוב "על פי הערכת...". ככל הנראה אין אף מדד שייתן תוצאות אמינות. החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 16:12, 12 ביוני 2012 (IDT)
פומפרי, האם מדובר במסע? (כפי שציינת בכותרת) קרי, חצים לאורכו של מסלול, או פשוט סימון האזורים שביקשת על המפה? Itzuvit - שיחה 17:16, 15 ביוני 2012 (IDT)
איזה כיף לראות פנייה כזו (: ליאורपॣ • כ"ו בסיוון ה'תשע"ב • 17:22, 15 ביוני 2012 (IDT)
לליאור תודה, ולעיצובית - אני מעדיף ללא חיצים, אבל שיהיה סימון ברור של הנהרות ושל הגבולות הלאומיים. עיקר שכחתי - על גבי הנילוס הלבן לסמן גם את ג'ובה. ועוד משהו - במפה הזו חשוב ביותר קנה מידה. היה מדובר במסע אפי לאורך אלפי קילומטר, וחשוב שהקוראים יראו את זה. פומפריפוזה - שיחה 17:59, 15 ביוני 2012 (IDT)
העלתי גרסה ראשונית לפני ההערה שלך, תציץ בה כדי שאוכל לבצע את כל השינויים יחד. :) Itzuvit - שיחה 18:29, 15 ביוני 2012 (IDT)
אם אפשר, לסמן בצורה יותר ברורה את נקודת היציאה באזור בריכת סטנלי. ולסמן גם את ג'ובה ועכשיו נראה לי שגם את ג'ימה. וכמובן, קנה מידה! חוץ מזה מצויין, תודה! פומפריפוזה - שיחה 18:39, 15 ביוני 2012 (IDT)
שוב העלתי גרסה לפני. חחח יש עוד משהו לסמן? תחשוב טוב :) אני עוד חצי שעה חוזרת.. :) Itzuvit - שיחה 18:44, 15 ביוני 2012 (IDT)
עכשיו לא רע. כמה הערות קטנות. א. ביקשתי גם את ג'ימה, אם אפשר... תבנית:חיוך ב. שמות המדינות לא תואמים את 1941. אם אפשר להשאיר רק את קונגו (כ"קונגו") ואת אתיופיה. זה גם יוריד מעט מהעומס של המפה. ג. מה זה החץ הקטן סמוך לשפך נהר הקונגו? אחרי כן אפשר לסמן V גדול, ולעבור לעניין הבא... פומפריפוזה - שיחה 18:47, 15 ביוני 2012 (IDT)
אני כבר עכשיו מעלה את המפה לערך, כדי לראות איך זה משתלב עם מה שכתבתי. פומפריפוזה - שיחה 18:50, 15 ביוני 2012 (IDT)
סבבה. העלתי גרסה לפי מה שציינת :) Itzuvit - שיחה 18:55, 15 ביוני 2012 (IDT)
תודה, מבחינתי עבודה טובה מאוד. פומפריפוזה - שיחה 19:00, 15 ביוני 2012 (IDT)
אחלה. ובהצלחה עם הערך המושקע בטירוף שאתה מבשל תבנית:קריצהItzuvit - שיחה 19:04, 15 ביוני 2012 (IDT)
הסרת כיתוב
בתמונה שמשמאל יש כיתוב מיותר. האם ניתן להסירו? תומר - שיחה 15:22, 15 ביוני 2012 (IDT)
אנסה להסירו ולהשלים את החסר, הבעיה שהוא מסתיר לו את האצבע. אעשה את המקסימום תבנית:חיוך, אחרי הכל.. זה אלתרמן! Itzuvit - שיחה 17:14, 15 ביוני 2012 (IDT)
תודה, הרבה יותר טוב! באמת מוזר, שזה נראה כאילו פרטים חסרים בצד ימין. אולי כדאי לחתוך את החלק הזה. תומר - שיחה 00:09, 16 ביוני 2012 (IDT)
זה משהו שקרה עם הזמן. מעדיפה לא לגעת בתמונה מעבר, היות וככה היא ידועה. זה מוסיף משהו מסתורי שמתאים לאלתרמן. זה מקרה שלדעתי עדיף לא לחתוך. Itzuvit - שיחה
אולי. בכל אופן בגוגל תמונות רוב הגרסאות שמצאתי היו חתוכות, כך שלא בטוח שכך היא ידועה. תומר - שיחה 00:39, 16 ביוני 2012 (IDT)
שכנעת. חתכתי חלקית, השארתי קצת את האפקט. :) נראה לי עכשיו זה סבבה מכל הבחינות Itzuvit - שיחה 08:18, 16 ביוני 2012 (IDT)
מסכים. תודה. תומר - שיחה 10:06, 16 ביוני 2012 (IDT)
נהוג להסיר מוטו של חברות מהלוגו שלהן. ראו נא את הלוגו משמאל, של קליית יוסי. המוטו טבוע שם בצורה שונה, לא אופקית. מה דעתכם - האם יש מקום בכל זאת להסיר גם כאן את המוטו? תומר - שיחה 20:55, 17 ביוני 2012 (IDT)
ברור שכן. מה זה משנה איפה ואיך הסלוגן ממוקם?! • בברכה, אמיר (שיחה) 20:59, 17 ביוני 2012 (IDT)
סבבה. גם אני חשבתי כך, אבל לא הייתי בטוח - כי אולי במצב כזה הסלוגן מהווה חלק יותר אינטגרלי מהלוגו. בכל אופן, אשמח אם יוסר. תומר - שיחה 21:00, 17 ביוני 2012 (IDT)
הוסר. • בברכה, אמיר (שיחה) 21:01, 17 ביוני 2012 (IDT)
תודה. האם אפשר גם לחתוך את התמונה בצורה שונה כדי לשמור על פרופורציות נוחות לעין? תומר - שיחה 21:03, 17 ביוני 2012 (IDT)
לא הבנתי. עיצובית???! • בברכה, אמיר (שיחה) 21:04, 17 ביוני 2012 (IDT)
לא משנה. ביצעתי בעצמי. ניתן לארכב. תודה. תומר - שיחה 21:06, 17 ביוני 2012 (IDT)
יקירי, התוכלו לשפר את התמונה שצילמתי לא עלינו בסמרטפון וכן להוריד פלגי גוף וראשים של הסובבים מאחור? תודה שנילי - שיחה 08:45, 21 ביוני 2012 (IDT)
היי שנילי, אפשר גם לחתוך מעט את התמונה כדי שתתמקד בו ובפעילותו? אם איש לא יטפל בזה עד יום שבת, אוכל להתפנות ולנקות ולשפר את הגוונים והחדות. בברכה, Itzuvit - שיחה 10:00, 21 ביוני 2012 (IDT)
היי, באקספוזיציה הנוכחית הוא במרכז התמונה כאשר מאחוריו (ימין התמונה) תלויים כלי עבודתו על לוח, משמאלו הטבון ומעליו משמאל תלוי מרדה. נראה לי שיש להשאיר כך - האופה במאפייתו. האנשים האחרים קצת מיותרים (רק בתמונה - אלה אחותי וגיסי הנחמדים). שנילי - שיחה 17:47, 21 ביוני 2012 (IDT)
תבנית:סדנה, איך עכשיו? ביצעתי חיתוך קומפוזיציה קטנטן. Itzuvit - שיחה 09:17, 22 ביוני 2012 (IDT)
תבנית:לא אהבתי נראה שיש לו פלולה באמצע הפדחת. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:52, 22 ביוני 2012 (IDT)
זה השיער שלו...לפחות כך זה נראה. שנילי יכול לענות על זה. Itzuvit - שיחה 17:45, 22 ביוני 2012 (IDT)
מנשים באוהל תבורכי, אבל אמיר צודק, אין שם שיער, הוא חלק בפדחתו ומה שרואים זה צל שנוצר ואם אפשר לנקות יהיה נאה יותר. שנילי - שיחה 20:35, 22 ביוני 2012 (IDT)
אחלה, זה היה נראה כמו קווצת שיער שאנשים משאירים באחורי הראש... חחח כבר מתקנת :) Itzuvit - שיחה 15:28, 23 ביוני 2012 (IDT)
וגם, אני מציע להעלות את האייקונים לוויקישיתוף ולהציגם בדף הזה תחת פסקה חדשה. בטח גם אחרים ירצו להשתמש באייקונים הנ"ל (ואני מתפלא שבוויקיפדיה האנגלית אף אחד לא להכין אייקונים). Yonidebest Ω Talk 01:09, 25 ביוני 2010 (IDT)
השאר יגיעו מחר כנראה...גיא•שיחה• כתבו ערכים בכימיה! • 01:07, 8 ביולי 2010 (IDT)
מצוין, תודה. אם אתה יכול גם ליצור אייקונים עבור הזחה, רשימה ממוספרת ורשימה עם תבליטים, זה גם יהיה טוב (יש אייקונים כאלו, אלא שצריך שהם יותאמו לעברית - אולי פשוט להפוך אותם). Yonidebest Ω Talk 03:00, 10 ביולי 2010 (IDT)
1)האם עדיין חסרים שאר האייקונים שפירטת למעלה (תגי SOURCE ועד CODE), ובנוסף 3 האחרונים (הזחה, רשימות)? 2) האם תוכל לתת קישור לאיפה נמצאים 3 הכפתורים הללו? לא מצאתי בויקיפדיה או בויקישיתוף. 3)באותה הזדמנות, אולי כדאי גם להחליף את 4 כפתורי הנמכה/הקטנה. Setreset • שיחה • מתקפת איכות בפיזיקה! 09:21, 9 באוגוסט 2010 (IDT)
יפה. אשלב אותם בסופ"ש בסרגל כדי לראות איך זה משתלב. Yonidebest Ω Talk 22:40, 11 באוגוסט 2010 (IDT)
1) עכשיו ראיתי בקישור שלך למעלה שהכפתורים החדשים גדולים יותר, 28X28 במקום 23X22 של קודם. האם לשנות את כל הכפתורים שיצרתי בהתאמה? 2) איך צריך להיראות כפתור תו כווניות? אין לי רעיון גרפי, חשבתי על {כ} . Setreset • שיחה 22:58, 11 באוגוסט 2010 (IDT)
אפשר לכתוב rlm בתוך הכפתור, כי מי שמנסה לתקן כיווניות וכבר יודע מה הקוד, יודע שזה מה שהוא מחפש. מי שלא יודע מה הוא מחפש, לא משנה מה יופיע בכפתור. וממילא במעבר על הכפתור יהיה רשום הסבר. Yonidebest Ω Talk 18:17, 26 באוגוסט 2010 (IDT)
2012
הוצאתי את הבקשה מהארכיון סתם כי נזכרתי בה. הייתי רוצה לזהות תחילה את הכפתורים המכוערים ביותר, ולהחליף אותם. הייתי מציע כצעד ראשון להחליף את הכפתור לטקסט צבעוני לאייקון שלי שנראה יותר טוב. אפשר אולי ליצור כפתורים חדשים. Setreset • שיחה 12:54, 28 במאי 2012 (IDT)
הנה סט האייקונים שאני מציע. נויקיאפשרות ראשונה לאנטראפשרות שנייה לאנטרBenjli - שיחה 18:38, 29 במאי 2012 (IDT)
בנימין, ה"ללא עיצוב ויקי" נראה יותר טוב. תבנית:אהבתי. Itzuvit - שיחה 18:43, 29 במאי 2012 (IDT)
כדי לא לבזבז את זמן המעצבים, כדאי בינתיים לא לעצב, עד שיבוא מישהו (פניתי לאמיר Amire80) ובפועל יבצע את השינויים. פעם קודמת זה הלך לאיבוד לא בגלל מחסור במעצבים אלא בשלב של המתכנתים. Setreset • שיחה 13:57, 30 במאי 2012 (IDT)
שאלת תם - אם הסוגיה אינה עיצובית (שם התואר, לא הדוכסית), אז למה זה פה?! • בברכה, אמיר (שיחה) 17:55, 2 ביוני 2012 (IDT)
הסוגיה עיצובית, אבל במקביל לעיצוב צריך מישהו שיבצע את השינויים בקוד. צריך הרשאות מיוחדות. עוד קצת סבלנות, אני אפנה לכאן מלוח המודעות ומכל מקום אחר שאפשר להעיר אנשים. Setreset • שיחה 08:14, 3 ביוני 2012 (IDT)
אני אוסיף כשזה יהיה רלוונטי. קודם תעצבו כפתורים. מתניה • שיחה 11:41, 3 ביוני 2012 (IDT)
מצוין, עונת העיצוב נפתחה! כל עיצוב חדש יתקבל בברכה. Setreset • שיחה 13:27, 3 ביוני 2012 (IDT)
חשוב לשים לב שיש סט כפתורים ועיצובים שונים לגמרי בין סרגל הכלים "הישן" לסרגל הכלים "החדש". חשוב להבהיר לגבי כל הצעה אם היא נוגעת לישן או לחדש.
אייקונים שהם לא תוספת ספציפית של ויקיפדיה בעברית (למשל "ללא עיצוב") הם לא משהו שכדאי לשנות בצורה מקומית. כדי לבדוק אם זו תוספת מקומית או מובנה בוויקיפדיה אפשר פשוט לבדוק אם האייקון קיים בוויקיפדיה אחרת. במקרה של אייקונים שקיימים בוויקיפדיות אחרות כדאי להציע לשנות בצורה גלובלית (באמצעות פתיחת באג בbugzilla:). יוצא מן הכלל להערה הזו הם אייקונים שמעוניינים "לתרגם" אותם, כלומר ליצור להם גרסה עברית; בין אם למשל במקום B (לכתב מודגש) לכתוב "מ" ובין אם רק להפוך את הכיווניות של הכפתור לדוגמה. ערן - שיחה 00:03, 6 ביוני 2012 (IDT)
אני לא הבנתי כלום. האם מישהו מעוניין לעשות משהו, או שעיצבנו כפתורים סתם? Setreset • שיחה 20:09, 7 ביוני 2012 (IDT)
במיוחד:העדפות, "עריכה" יש "הפעלת סרגל כלים משופר" - אם הוא מופעל יש סרגל כלים "חדש", אחרת "ישן". לגבי כל אחת מההצעות על הפרק צריך להבהיר אם הן נוגעות לסרגל הכלים החדש או הישן. כפתורים לסרגל הכלים הישן צריכים להיות עם רקע תואם ל, וכפתורים מסרגל הכלים החדש צריך להיות תואמים לדומיהם (שקיפות או רקע תכלת).
חלק מהכפתורים בסרגל הכלים מגיעים מהתוכנה עצמה (מדיה ויקי), והם נמצאים גם בכל יתר הוויקיפדיות (כמו כפתור אנטר וכפתור nowiki). אין דרך פשוטה להחליף את הכפתורים האלו רק בוויקיפדיה העברית, וגם אם כן זה יוצר חוסר תאימות עם ויקיפדיות אחרות. לכן לגבי הצעות לשינוי כפתורים שנמצאים גם ביתר הוויקיפדיות צריך לפתוח באג בbugzilla:.
שתי ההצעות העדכניות היחידות שראיתי כאן הן של בנימין ונוגעות לשינוי כפתורים שנמצאים בכל הוויקיפדיות. לגבי יתר ההצעות (מהעבר) לא ברור אם הן רלוונטיות להיום. ערן - שיחה 13:09, 8 ביוני 2012 (IDT)
ההצעות מהעבר לטעמי עדיין רלוונטיות. הכוונה היא ליצור כפתורים בעברית במקום באנגלית, וכל הדיון וההצעות רלוונטיים רק לעברית, מבחינתי. לא התכוונתי שזה יהפוך לדיון ארוך אלא לנושא לעיצוב. אם זה לא קורה, והכפתורים לא ישובצו לעולם, אפשר מבחינתי כבר לארכב ולחסוך לכולנו זמן. Setreset • שיחה 13:39, 8 ביוני 2012 (IDT)
בנוגע להצעות העבר, הכפתורים של גיא משולבים כבר בסרגל הכלים. בנוגע לכפתורים שהצעת אחר כך (ב11 באוגוסט):
U, רווח וטאב - אין היום כפתורים כאלו בסרגל הכלים
קו וא' (צבע) - יש את הכפתורים של גיא (S ו A) באנגלית (שתואמים לI וB). אני לא בטוח אם עדיף לתרגם את הכפתורים, אבל אם כן צריך לתרגם גם את I וB.
טאב - אומנם אין כפתור של טאב, אבל נראה לי מתאים להשתמש בעיצוב הזה לכיווניות(?)
פה זה מעניין, התמונה בערך מופיעה כמו שצריך בקומונס, אבל בוויקיפדיה העברית העברית היא יוצאת כהה. צחי לרנר - שיחה 06:55, 25 ביוני 2012 (IDT)
התמונה היא משתמשת בפורמט של CMYK וצבעים מוטמעים אחרים מה שהופך אותה לבעייתית בחלק מהמחשבים וכו.. גם אותה וגם את התמונה של פלורנס העברתי פורמט, העלתי אותן ובערכים הם מסודרות, אצלך רואים בסדר? Itzuvit - שיחה 15:50, 25 ביוני 2012 (IDT)
סיבוב תמונה
בלי משים העליתי את התמונה הזו לקומונס כשהיא מוטית על צידה ושכחתי לסובב אותה, מישהו יכול לעשות זאת ? צחי לרנר - שיחה 20:29, 28 ביוני 2012 (IDT)
סובב • בברכה, אמיר (שיחה) 22:02, 28 ביוני 2012 (IDT)
האם ניתן להסיר את הסלוגן משמאל? תומר - שיחה 07:24, 30 ביוני 2012 (IDT)
אפשר, אבל זה לא הלוגו של החברה, זה הסמל שמופיע באתרה, והוא כזה כדי להתאים לאתר. מה שכן, העלתי את הלוגו עצמו. בברכה, Itzuvit - שיחה 08:50, 30 ביוני 2012 (IDT)
צודקת. תודה. תומר - שיחה 16:47, 30 ביוני 2012 (IDT)
צריך להדביק את שני התרשימים האלה לתרשים אחד. כמו כן, יש צורך לבצע עבודות גרפיות הבאת:
הערה כללית: לצבוע את שני הכוחות בשני צבעים שונים בולטים (נגיד כחול ואדום או כל בחירה אחרת)
הערה כללית נוספת: המערך הפרסי צריך להיות ארוך מהמארך המוקדוני.
להוסיף מקרא:
עיגול - מרכבות חרמש
מלבן מלוכסן - פרשים
מלבן לא מלוכסן - חיל רגלים
במערך הפרסי יש להשתמש רק בחלק העליון של התרשים (בלי שלב ההצמדה של הכוחות)
במערך הפרסי להארך את המלבן שמספרו VIII כך שקצוות יחרגו מעבר לקצוות שתי השורות הראשונות (לא בהרבה). כמו כן, להגדיל את המלבן כך שיהיה ברור שמדובר בגוש גדול של הצבא. לעשות את זה על ידי הארכת הצלעות האנכיות של המלבן.
במערך הפרסי לבטל את המלבן מספר V
לשנות את המלבן שמספרו IV לעיגולים (סך הכל יש שלושה מלבנים כאלה)
במערך הפרסי לצבוע את המלבנים בשלושה גוונים שונים: מלבנים I, II, III יהיו בגוון אחד, מלבנים IX, X, XI יהיו בגווון אחר, ומלבנים VI, VII, VIII יהיו בגוון שלישי.
בכל המלבנים למעט מלבן VIII ומלבן VII לעשות אלכסון מקודקוד אח של המלבן לקוקוד השני
לאחר מחיקת המלבן מספר V למספר את המלבנים מחדש, כך שהמספר הסופי יהיה 7 במקום 8 כמו עכשיו.
מקרא:
בסוס, מזאוס, דריווש. את שמו של גריפית מראש התרשים צריך למחוק.
במערך המוקדוני:
להצמיד את שני המלבנים שמספרם 24 למלבן ארוך אחד. לאחר מכן, להזיז את המלבן שמאלה כך שהקצה הימני של מלבן 24 יהיה מתחת לקצה הימני של מלבן 3
לצבוע את הצבא המוקדוני בצורה הבא:
אגף ימין מלבן 1, 15, 16, 17 לצבוע בגוונים דומים, אבל מלבן מספר 1 צריך להיות צבוע בצבע עז יותר. מלבנים 11, 12, 13, 14 לצבוע בגוון שיהיה דומה לגוון של המלבנים הקודמים, אך שונה במעט.
מרכז מלבנים 2 עד 9 לצבוע בגוון אחיד. גם מלבן מספר 24 (לאחר איחוד) לצבוע בצבע זהה)
אגף שמאל לעשות הפרדה בגוונים בין מלבנים 10, 21, 22, 23 למלבנים 18, 19, 20.
בדומה למלבנים הפרסיים לעשות אלכסון במלבנים הבאים: (אגף ימין) 1, 15, 16, 17; (אגף שמאל) 10, 21, 22, 23
מלבן 25 אפשר לצבוע בגוון כלשהו של הצבא המוקדוני. זה לא עקרוני, העיקר שלא יהיה צבוע בגוון של המלבנים המלוכסנים.
להוסיף כיתוב במערך המוקדוני (בדומה למערך הפרסי ) - אגף ימין ומרכז - אלכסנדר; אגף שמאל - פרמניון.
כמו כן, אפשר לסדר את המספרים בצורה הגיונית אם זה יראה לכם לנכון. לאחר ביצוע העבודה אני מציע למחוק את הקבצים המקוריים - מדובר בצילומים ממאמרים מדעיים שמבוססים על כתביו של אריאנוס. גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 12:08, 30 ביוני 2012 (IDT)
תודה רבה. אני חושב שצריך לשנות את המילים "המערך הפרסי" ו"המערך המקדוני" ל"פרסים" ו"מוקדונים-יוונים". כמו כן, בלאו הכי צריך לתקן מקדונים ל"מוקדונים". גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 17:12, 30 ביוני 2012 (IDT)
שיניתי • בברכה, אמיר (שיחה) 17:17, 30 ביוני 2012 (IDT)
אולי כדאי לבטל את המקרא כדי להאריך את המלבנים? זה לא קצת צפוף? ומקרא בכתיב קטן בצד. מה אתה אומר? גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 17:19, 30 ביוני 2012 (IDT)
העברתי למטה. איך עכשיו? • בברכה, אמיר (שיחה) 17:47, 30 ביוני 2012 (IDT)
בהצלחההה!! :) Itzuvit - שיחה 18:29, 22 באפריל 2012 (IDT)
לא חשבתי שזב כל כך הרבה עבודה :( בכל מקרה, אני עובד על זה, אז בינתיים העלתי את מה שהספקתי. • בברכה, אמיר (שיחה) 15:54, 24 באפריל 2012 (IDT)
מעריך את זה Ori • PTT 20:41, 24 באפריל 2012 (IDT)
לא שכחתי אותך. התחילו לי שוב בעיות עם היד, אז אני צריך לתת לה קצת הפסקה מפעולות מורכבות. אני אסיים את זה בעוד מספר ימים. • בברכה, אמיר (שיחה) 14:29, 29 באפריל 2012 (IDT)
אמיר? חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 22:15, 21 במאי 2012 (IDT)
נו!!! • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 20:00, 5 ביוני 2012 (IDT)
אני כל יום פותח את הקובץ. מוסיף קו. וסוגר אותו. כלומר לא רחוק היום שזה באמת יושלם. • בברכה, אמיר (שיחה) 21:31, 5 ביוני 2012 (IDT)
שלא על מהירות תיעצר • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 23:13, 5 ביוני 2012 (IDT)
אוליי קצת בכל זאת? • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 00:05, 26 ביוני 2012 (IDT)
ייתכן שסיימתי • בברכה, אמיר (שיחה) 17:10, 29 ביוני 2012 (IDT)
זה נראה יופי. יש לי כמה הערות: במקום הכנסייה המודרנית, לכתוב הכנסייה הנוכחית; להוסיף חץ לצפון; הצלב השחור בפינה השמאלית התחתונה מסובב קצת ביחס למקור. • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 00:12, 30 ביוני 2012 (IDT)
תוקן. חלק מהפרטים לא נראים ב-SVG בתצוגה הרגילה, אז העלתי גם PNG• בברכה, אמיר (שיחה) 15:28, 30 ביוני 2012 (IDT)
מעולה. הרבה תודה. שווה היה לחכות. אני מארשב • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 17:53, 30 ביוני 2012 (IDT)
יש לי שתי תמונות שערכתי בהם שינויים אני צריכה עזרה לגבי האם השינויים שערכתי מספיקים: הזזה ומחיקת הערות בצדדים.. איך אפשר לפנות אליכם לעזרה? ולשלוח התמונות לשם עיון??
שלום לכם שוב... פניתי קודם לגבי גרפים שאני רוצה לערוך בהם קצת שינויים... כדי לא יהיה מצב של הפרת זכויות יוצרים... אני לא מצליחה לשלוח לכם גרפים אלה לא אלה שעשיתי בהם שינוי ולא המקור (שהם נמצאים באתר http://info.smkb.ac.il/home/home.exe/47060) בעצם זו התמונה שמופיעה באמצע הדף ותמונה השנייה היא הגרף המופיע כאשר לוחצים עליה
השינויים שעשיתי כמו שכתבתי לכם קודם הם מחיקת ההערות מתחת לכול טבלה הגדלה והזזה תוך שמירה על סדר הופעתם כי הוא משמעותי.
האם תוכלו לעזור לי בבניית טבלאות דומות לאלה??...--Ktb - שיחה 21:01, 28 ביוני 2012 (IDT)
הקובץ שהעלת מאוד מטושטש. זו עריכה של הקובץ שקישרת אליו או עבודה שלך מאפס? • בברכה, אמיר (שיחה) 22:09, 28 ביוני 2012 (IDT)
נראה שהיא הסתדרה • בברכה, אמיר (שיחה) 15:01, 2 ביולי 2012 (IDT)
את התמונה המסכנה הזאת מצאתי בעיתון מעריב , כתבה משנת 1978. בערך אין תמונה. האם יש סיכוי שתוכלו לשפר קצת את הקובץ? תודה חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:06, 30 ביוני 2012 (IDT)
היי חנה, מציעה לעשות הפרד ומשול. באילו תמונות תשתמשי בערכים? בתמונות הספציפיות הללו כדאי לבצע עיבוד, ובמידה ונוצר צורך נוסף עם הזמן, נטפל בו בזמן אמת. :) Itzuvit - שיחה 19:14, 4 ביולי 2012 (IDT)
שלום, בקשה לעיצוב מפה נוספת של צינור נפט, הפעם צינור הנפט כירכוכ-ג'ייהאן. יש תמונת מקור בקישור הזה. זה לא הכי מדוייק, אבל דיוק זה לא הנושא, אלא הצגה ויזואלית כללית של מיקום הצינור. תודה מראש. Ramiy ( שיחה - תרומות ) 14:06, 4 ביולי 2012 (IDT)
תודה רבה. Ramiy ( שיחה - תרומות ) 13:39, 5 ביולי 2012 (IDT)
רגע, זה לא דומה לתמונה המקורית. על איזה מקור הסתמכת במפת הצינור? Ramiy ( שיחה - תרומות ) 13:41, 5 ביולי 2012 (IDT)
כתבת "זה לא הכי מדוייק" אז חיפשתי בגוגל. אלו שלושת התוצאות הראשונות שמצאתי: [2][3][4] • בברכה, Amirki 16:11, 5 ביולי 2012 (IDT)
אני לוקח הדברים שלי בחזרה, המפות שהצגת יותר מדויקות מהמפה שאני מצאתי, במיוחד המפה של האו"ם. ושוב תודה. Ramiy ( שיחה - תרומות ) 14:45, 10 ביולי 2012 (IDT)
שלום אנשים. התואילו לעיין כאן ולבצע את השינויים המתבקשים בטקסט של הקבצים? אודה לכם במאד מאד. יום קריר לכולם, Zivya - שיחה 13:32, 3 ביולי 2012 (IDT)
צר לי, אבל שינוי גורף בתבניות חייב לעבור דיון בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים כולל הפניה מוק:למ. עד שלא יהיה ניסוח שמוסכם על ידי יותר משני אנשים, אי אפשר לשנות כלום. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:02, 3 ביולי 2012 (IDT)
על פי הערת אנונימי בדף השיחה של משתמש:Yonidebest שעברה לדף השיחה של הערך הנ"ל יש לתקן את הקובץ קובץ:DemandElasticity-he.svg בערך המדובר. את הגרף הירוק (D3-גמישות יחידתית) יש לכופף כך שיהיה קמור לראשית הצירים, בדומה לגרף של ברביע הראשון. (מצ"ב אתר שמשרטט את זה) תודה. Botend - שיחה 16:26, 10 ביולי 2012 (IDT)
ככה טוב? • בברכה, Amirki 21:37, 10 ביולי 2012 (IDT)
כן אמיר. תודה לך. האם יש אפשרות לשחזר את זה, ולהעלות את זה בקובץ נפרד? (ראיתי עכשיו שיש עוד ערכים המשתמשים בקובץ, והשינוי לא מתאים בכולם) 23:53, 10 ביולי 2012 (IDT)
תודה רבה אמיר, עבודה מצוינת! Botend - שיחה 23:19, 12 ביולי 2012 (IDT)
תמונות בערך איברהים אל אוואל
תוכנית יעדי ההפגזה מסומנים בעיגול על מפה ימית של נמל חיפה. המקור במוזיאון העפלה וחיל הים.
מרשם נתיב המשחתת הצרפתית שסגרה את כניסת איברהים אל-אוול
מרשם קרב חיפה 31 אוקטובר 1956
רס"ן רושדי טמזין מפקד המשחתת איברהים אל-אוול.
בערך איברהים אל-אוול הוכנסה תמונת המפקד המצרי באיכות נמוכה שלושה מרשמי נתיבים שנעשו ע"י האוניות שהשתתפו בקרב.
מבקש את שיפור המרשמים והתמונה.
תודה קודקוד צהוב - שיחה 17:40, 12 ביולי 2012 (IDT)
תבנית:סדנה זה עדיין לא נראה מושלם, אבל יש שיפור בכולם. ותמונת המפקד היתה במצב ירוד במיוחד, עשיתי מה שיכולתי במקרה הזה. בברכה, Itzuvit - שיחה 09:46, 13 ביולי 2012 (IDT)
חשבתי שתהיה יותר היענות לרעיון. הסמליל שלך אמירקי מקסים, אבל כשיש כמה מוחות בדרך כלל יש תוצאות יותר מפתיעות. תבנית:ש חשבתי בנתיים על עניין השם. מה דעתך על "ויקידמיה" (ויקי+אקדמיה) או "ויקיברסיטה" כמו בסמליל למעלה? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 16:21, 3 ביולי 2012 (IDT)
ביננו, הוא לא מקסים. אני לא אוהב אותו. סתם ניסוי שחשבתי שיפיח רוח חיים בבקשה. ואני מאמין שאחרי חופשת הויקי של עיצובית, יהיו הצעות טובות/יפות/מוצלחות יותר. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:25, 3 ביולי 2012 (IDT)
אני חושבת שהוא מקסים, הוא עורר בי רעיון.. אולי היום יהיה לי זמן להכנס לכמה דקות לפוטושופ/אילוסטרייטור, ואכין משהו. :) Itzuvit - שיחה 19:08, 4 ביולי 2012 (IDT)
בוצע לוגו נוסף, שילוב של רעיונות ... :) Itzuvit - שיחה 20:14, 4 ביולי 2012 (IDT)
צדקתי :) • בברכה, Amirki 20:15, 4 ביולי 2012 (IDT)
זה הקורס היחיד של שנה א שאני לא מלמד תבנית:קריצה אבל בואי לא נמשיך את זה פה. • בברכה, Amirki 20:31, 4 ביולי 2012 (IDT)
איזו תפנית נחמדה וביצוע מצוין. (אני כבר נזהר ממקסים). תבנית:שאמירקי, שלא תחשוב שלא התרשמתי עמוקות מהחתימה החדשה שלך. תהנה היום! • רוליג • שיחה • אמצו חתול 07:21, 5 ביולי 2012 (IDT)
העיצוב של עיצובית מוצלח, קטן ויעיל ומשלב את ויקיפדיה עם סמל של אקדמיה, למרות שאני תוהה האם יש שימוש בכובעים האלה בארץ. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:19, 5 ביולי 2012 (IDT)
גם אני לא יודעת כמה משתמשים בכובעים האלה בארץ, אבל החוק השני של סמליל, יש שיגידו הראשון, הוא שהוא יהיה מובן. שבמעט אפשר יהיה להעביר הרבה. לצופה הממוצע בארץ הכובע מייצג אקדמיה או סיום תיכון בדרך לאקדמיה, כך שנראה לי שזה עובד. :) Itzuvit - שיחה
מסכים עם עיצובית. מה החוק הראשון? תבנית:ש אני חושב שיש מקום להכניס מתחת לכובע, מימין לשוונץ האדום את הכיתוב ויקידמיה או ויקיברסיטה. אני יותר אוהב את הראשון כי זה נשמע כמו סוג של אגוז, אבל השני כנראה יותר ברור במשמעות שלו. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 16:23, 7 ביולי 2012 (IDT)
יש את ויקיאקדמי שעושים בויקימדיה כל שנה. בכל מקרה אם הכוונה לאוניברסיטה, אני בעד השם השני. היום בלילה יהיה לי רגע דל :) להעלות גרסה נוספת. ובאשר לחוק הראשון, הוא פשוט... סמליל חייב להיות אסתטי (פועל יוצא של הרמוניית צבעים, גדלים, קומפוזציה וכו...), יש שיגידו יפה, אבל אסתטי זה מה שחשוב. :) Itzuvit - שיחה 18:10, 7 ביולי 2012 (IDT)
אני מכיר מקרוב את תחום העיצוב כבר הרבה זמן ואסתיקה ויופי הם מושגים כל כך סובייקטיבים עד שהם חסרי משמעות. יתר על כן, בהקשרים מסויימים (נניח בלימודי עיצוב) יפה או אסתטי יכולים להיות מהתיאורים הכי מעליבים שיש, שלמעשה מצביעים על כך שהתוצר חסר כל תוכן מלבד איזה יופי רדוד. לעומת זאת, מה שהגדרת כחוק השני, הוא הדבר הכי חשוב בכל יצירה עיצובית שהיא. תוצר שיש לו מסר והוא עובר בבהירות הוא תוצר עיצובי מוצלח. תבנית:ש סליחה על הנאום. לא התכוונתי תבנית:שעיצובית, לא צריך למהר. קחי את הזמן.חשבתי על משהו בפינה שיהיה בהטייה אחורה. פונט כבד קצת. שייתן קצת רצינות בתוך הכובע המשעשע. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 20:08, 7 ביולי 2012 (IDT)
כמובן. רק חיכיתי לתמיכתך בעניין. הכנסתי לכל המיזמים הפעילים. המיזמים הלא פעילים אטפל רק אם תהיה תבנית. זו פשוט הרבה עבודת נמלים ככה.תבנית:ש החלק שאני לא יודע לעשות בעצמי בתבנית אלו הפרמטרים: שם הקורס, שם המוסד, וסמליל למוסד. מישהו מרים את הכפפה? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 20:53, 7 ביולי 2012 (IDT)
אם מישהו מרים, אז התחלתי ליצור בסיס לתבנית [[|ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/פתיח|כאן]]. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 21:39, 7 ביולי 2012 (IDT)
רוליג, בהמשך לשיחתנו, בגלל זה ציינתי שיש מי שמגדיר את הנושא של מעביר מסר במקום הראשון. אני עוד לא החלטתי, יש לי דעה שונה לגבי כל לוגו שהכנתי, אבל בשורה התחתונה, כל דבר שמייצרים אמור להעביר מידע, מסר, חוויה, תחושה או כל דבר אחר. עוד מעט אעלה גרסה עם טקסט :) Itzuvit - שיחה 21:58, 7 ביולי 2012 (IDT)
הועלתה גרסה עם טקסט, רציתי שהוא לא יעפיל על הלוגו, כך שלא עשיתי אותו גדול. וביצעתי התאמה עם ההצללות בשאר הלוגו, מקווה שבסדר. :) אנחנו צריכים לשוחח מתישהו, בטח יהיה מעניין... Itzuvit - שיחה 22:19, 7 ביולי 2012 (IDT)
נראה מאד טוב. אני חושב שהטקסט צריך לזוז קצת ימינה כדי לאזן את הקומפוזיציה מול השבונץ האדום. אפשר גם לנסות לעוות בקטנה ובהדרגה את הכתוב כדי לתת תחושת פרספקטיבה. כאילו הויקי קרוב יותר אלינו והברסיטה קרוב יותר לכובע. סתם רעיון...תבנית:ש וגם, שימי לב לשיחה למטה, אולי יהיה צורך לשנות את השם (למרות שאני מניח שאת עובדת בפוטושופ ואז זה לא סיפור גדולתבנית:חיוך). • רוליג • שיחה • אמצו חתול 23:52, 7 ביולי 2012 (IDT)
זו לא "ויקיברסיטה"
הלוגו באמת יפה - עבודה ממש מוצלחת. יש רק בעייה אחת, שאני מתפלא שאיש לא הזכיר (ותקנו אותי אם אני טועה): זה אינו מיזם "ויקיברסיטה". "ויקיברסיטה" הוא השם העברי למיזם שעדיין לא קיים בעברית (וספק אם יפתח אי-פעם, שכן ההבדלים בינו לבין מיזמי-אחות אחרים הם ממש קלושים), אבל עדיין, זו ויקיברסיטה והמיזם שאנו מדברים עליו אינו אותו מיזם. לפיכך, יש צורך בשם אחר ואז לשנות את הכיתוב מתחת ללוגו החדש.
הייתי מציע לעשות זאת בשלבים: תחילה ליצור גרסת לוגו ללא הכיתוב, לאחר מכן לפתוח דיון/הצבעה לגבי שם למיזם הכתיבה באקדמיה ואז להוסיף את השם החדש. שבוע טוב, Ldorfman • שיחה 23:06, 7 ביולי 2012 (IDT)
תרומתך לדיון נהדרת. אכן זה שיקול חשוב. אין סיבה שהדיון על הסמליל והשם יופרדו זה מזה. מהות המיזם ברורה וכאן החל דיון על שם וסמליל (כולל קישורים מלוח המודעות ומדף המיזם) ובשאיפה, נוכל להסכים באמצעות דיון וללא הצבעה מיותרת. תבנית:ש אז מה? ויקידמיה? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 23:17, 7 ביולי 2012 (IDT)
"ויקידמיה" הוא שם הדומה מידי ל"ויקימדיה" ויכול להחשב ל"תקלדה" בטעות. זה גם לא מסתדר לי בקלות על הלשון. אני מציע פשוט "ויקפדיה באקדמיה" (אבל זה דומה מידי לשם הכנס הנערך מידי שנה, שהקדים את המיזם הזה...), או שפשוט "כתיבה באקדמיה" - עם הלוגו, ניתן יהיה לדעת ישר על מה מדובר, מה ההקשר. מה דעתכם? Ldorfman • שיחה 23:51, 7 ביולי 2012 (IDT)
אנחנו לא מחפשים רק כיתוב שילך על הסמליל, אלא שם למיזם. אם אני אספר למרצה על "כתיבה באקדמיה", גם אם הוא מכיר את המיזם ופועל בו, לא יהיה לו מושג על מה אני מדבר. אני מצטרף לLdorfman בקריאה לשמוע דעות נוספות• רוליג • שיחה • אמצו חתול 15:11, 8 ביולי 2012 (IDT)
אני חושבת שרק ״כתיבה אקדמית״ לא קשור כלל לוויקיפדיה. מה שכן מה דעתכם על ״ויקיאקדמית״ או אקדפדיה או משהו שמשלב. זה חייב לשלב את שני חלקי הפאזל. Itzuvit - שיחה 15:46, 8 ביולי 2012 (IDT)
קולי, שוב חוזרים לעניין הוויקיפדיה. אהבתי את ההצעה של עודד "אקדמיוויקי" Itzuvit - שיחה 17:58, 8 ביולי 2012 (IDT)
מה עם ויקָדמיה? יותר דומה לאקדמיה, מעט יותר רחוק מויקימדיה והרבה יותר קצר. אקדמיוויקי ארוך לי מדי. אולי אקדֶוויקי או אקדפדיה? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 23:41, 10 ביולי 2012 (IDT)
נכון שחשוב שהשם של ויקיפדיה יהיה בשם המיזם, אבל כל ההצעות להלחם בסיסים עם ויקי נשמעות מאולצות (חוץ מוויקידמיה, אבל זה נפסל מסיבות אחרות). אולי אפשר ללכת בכיוון ראשי תיבות. אתן דוגמה, שהיא יותר דוגמה מאשר הצעה, אבל בכל זאת: משואה – מיזם שילוב ויקיפדיה באקדמיה. Kulystab • שיחה • גן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"א בתמוז ה'תשע"ב • 01:33, 11 ביולי 2012 (IDT)
יכול להיות שההלחמים האחרים נשמעים מאולצים כי הם לא מצלצלים לך מוכר וזה רק עניין של הרגל? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 07:19, 11 ביולי 2012 (IDT)
אנחנו צריכים לשתף את יתר הקהילה - לבקש הצעות גם ממי שלא מגיע לסדנה. פרסמתי הודעה ב"לוח המודעות". אולי כדאי להעביר את הדיון הזה למזנון או לפחות לדף השיחה של המיזם... האין זה מקום טוב יותר? אני שב ומציע את השם "ויקיפדיה באקדמיה" - זה שם ברור ונוח לדעתי, אבל גם הרעיון לשימוש בראשי תיבות יכול להצליח... רק צריך למצוא ראשי תיבות "טובים". Ldorfman • שיחה 03:15, 11 ביולי 2012 (IDT)
ויקיפדיה באקדמיה או שילוב ויקיפדיה באקדמיה - זה כללי מידי. עוד יהיו מיזמים אחרים ושונים באקדמיה מלבד עם סטודנטים - מומלץ לתת שם שמגדיר את סוג המיזם שהוא למעשה: *כתיבה בוויקיפדיה על ידי סטודנטים מאוניברסיטה או מכללה במסגרת קורס מוגדר*. יעל • שיחה 07:34, 11 ביולי 2012 (IDT)
מה אם נבקש מחברי סגל וסטודנטים לחבר "עבודות ויקידמיות"? זה כבר מספיק לא דומה למילה "ויקימדיה" ומאידך מספיק מזכיר את המילים "ויקיפדיה" ו-"אקדמיה" כדי להחמיא לשתיהן. ליאורपॣ • כ"א בתמוז ה'תשע"ב • 10:03, 11 ביולי 2012 (IDT)
תבנית:Like גם אני אהבתי - "עבודות ויקידמיות" זה שם מצויין למיזם וגם שם עצם שנוכל להשתמש בו בשיחות שלנו (במקום להגיד "עבודות במסגרת מיזם ה..."). בקיצור, בעד! Ldorfman • שיחה 14:03, 11 ביולי 2012 (IDT)
גם אני מאד אוהב. כיוון נהדר (איזה יופי שיש סיעור מוחות). קצת לא סגור על העבודה בעניין. אפשר לשקול אולי מטלות ויקידמיות? חשבתי על ערכים או מאמרים אבל הם בזכר ו"ויקידמיים" פחות מתגלגל על הלשון. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 00:07, 12 ביולי 2012 (IDT)
בטרם הוצע הרעיון "עבודות ויקידמיות" הצעתי בלוח המודעות את השם "הויקידמיה", זה נראה לי קצר וקולע. דעתכם?רק-לתרום-למיזם - שיחה 21:46, 12 ביולי 2012 (IDT)
קרא את שנכתב בתחילת הדיון הזה לגבי ההצעה הזו - "ויקידמיה" הוא שם הדומה מידי ל"ויקימדיה"... Ldorfman • שיחה 23:08, 12 ביולי 2012 (IDT)
אז איך מתקדמים הלאה?
יש לנו חמישה לפחות שתומכים בשם "עבודות ויקידמיות"/מטלות ויקידמיות. מה הלאה? איך מתקדמים עם זה? במקרים דומים בעבר פתחנו בהצבעה כדי להגיע למצב בו המונח החדש יהיה מקובל על כל הקהילה. במקרה הזה לא נראה לי שיש התלבטות מול שם אחר. אם כך, האם ניתן להכריז על זה כשם המקובל? Ldorfman • שיחה 23:11, 12 ביולי 2012 (IDT)
"עבודות ויקידמיות" או "מטלות ויקידמיות" ? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 07:00, 13 ביולי 2012 (IDT)
נראה לי "עבודות" מתאים יותר - זו גם עבודה (על כתיבת הערך) וגם עבודה אקדמית (מטלה). • בברכה, Amirki 16:26, 13 ביולי 2012 (IDT)
אני עם אמיר... :) Itzuvit - שיחה 17:34, 14 ביולי 2012 (IDT)
אוהב מאד. כמו שכבר כתבתי, אני חושב שהטקסט חייב לזוז קצת ימינה כדי לאזן את הקומפוזיציה מול השבונץ האדום. אפשר אולי גם לנסות לעוות בקטנה ובהדרגה את הכתוב כדי לתת תחושת פרספקטיבה. תבנית:גודלתבנית:גודלתבנית:גודלתבנית:גודלתבנית:גודלתבנית:גודל את תעשי את זה יותר טוב. •רוליג: שכחתי לחתום. קורה
מזה רוליג, כבודו שכח לחתום ;), אני דווקא איזנתי את הטקסט ביחס לכובע, כשהצמדתי אותו מדי ימינה זה נראה פחות טוב, אנסה להצמיד עוד טיפה. באשר לטקסט, דווקא חיפשתי בכוונה פונט נקי ורציני שלא ייגרע משאר הלוגו ויאפשר לאייקון עצמו להיות במרכז. תיכף אעלה גרסה קצת יותר ימינה, מעבר לזה, אני מעדיפה את הפונט הנקי. :) Itzuvit - שיחה 18:02, 14 ביולי 2012 (IDT)
בוצע שינוי קל, וגם חיתוך קל באיזור הריק למעלה. נראה לי שזה נראה יותר מאוזן עכשיו. מה אתה אומר? Itzuvit - שיחה 18:07, 14 ביולי 2012 (IDT)
פיצוץ. אין עליך. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 18:13, 14 ביולי 2012 (IDT)
אהבתי מאוד. אז עכשיו משנים את המרחב "ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות" ל"ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות ..."? מי עושה את זה? יש מפעילה בבית? Ldorfman • שיחה 18:19, 14 ביולי 2012 (IDT)
אחלה. אם יש הסכמה על השינוי הזה אין לי בעיה לשנות, האם אין לזה הרבה דפי משנה? והאם זה מקובל? כי לוגו לחוד ומרחב לחוד. אולי את השיחה הזאת כדאי לנהל בדף המתאים וכשמתקבלת החלטה סופית פשוט לבקש לבצעה. אחרי הכל... זאת הסדנה :) Itzuvit - שיחה 18:23, 14 ביולי 2012 (IDT)
1. אהמ... הרכבתי את המשקפיים... עיצובית, ה"צל" מתחת למלל יוצא חתוך בצד ימין. התוכלי לתקנו?
2. זה תחת מרחב "ויקיפדיה:", אז מדובר במרחב-משנה, כך שניתן לבצע שינוי מהסוג הזה למיטב ידיעתי. אם הסכמנו על שם, אני לא רואה שום בעייה. Ldorfman • שיחה 18:25, 14 ביולי 2012 (IDT)
1 זה היה במיוחד, אבל אטשטש אותו.
2 יש הרבה אנשים שפועלים במרחב הספציפי הזה, לכן נראה לי שעדיף לבדוק את הנושא ורק אז... Itzuvit - שיחהה-סדנה 18:28, 14 ביולי 2012 (IDT)
1. תודה.
2. תוכלי להעלות את זה במזנון? Ldorfman • שיחה 18:30, 14 ביולי 2012 (IDT)
בהמשך לדבריה של חנה, מציעה שהעוסקים בדבר ידונו במרחב המתאים. אפשר לארכב את הבקשה בסדנה? :) Itzuvit - שיחהה-סדנה 18:33, 14 ביולי 2012 (IDT)
תבנית:התנגשותאין בעיה לשנות, אבל אני חושב שכדאי לתת עוד כמה ימים למקרה שיש דעות נוספות. פרסמתי מודעה בדף השיחה של המיזם ובלוח המודעות עם הפניה לכאן. תבנית:ש ברמה הטכנית מדובר ביותר מחמישים דפים שצריך לשנות את שמם וכמובן יש קישורים מכל דף כזה לכמה דפים אחרים ויש גם תבניות והסברים על המיזם עצמו, בקיצור, נראה לי שהכי טוב זה לעשות איזה משהו כזה שאנשים שמבינים בצד הטכני יודעים לעשות שיעשה שינוי אוטומטי בכל דפי המיזם. מה דעתכם? ומי יכול לעשות זאת? • רוליג • שיחה • אמצו חתול 18:34, 14 ביולי 2012 (IDT)
אין לי בעייה להמתין, אבל מהבחינה הטכנית זו אינה בעייה, שכן עם שינוי שם מהסוג הזה, נוצרת באופן אוטומטי הפנייה לשם החדש מהדף המקורי. Ldorfman • שיחה 18:37, 14 ביולי 2012 (IDT)
עדיף להמתין. ומתניה עושה דברים כאלה על ידי הרצה של בוט, יש עוד כמה מובחרים שיודעים לעשותד דברים כאלה בוויקי. נמתין... Itzuvit - שיחהה-סדנה 18:41, 14 ביולי 2012 (IDT)
אין דממה מחרישת אזניים יותר מקולה של הציפייה. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 18:48, 14 ביולי 2012 (IDT)
מהעדר התגובות אני מניחה שרב הקהילה לא מתעניינת בנושא. עכשיו רק צריך למצוא מישהו שיעשה זאת. מבלי לפגוע בכל הקישורים הקיימים. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:27, 17 ביולי 2012 (IDT)
אולי כן מתעניינת אבל מרוצה מהתוצאה?
שמועה עברה שמתניה יודע לעשות בוט שיעשה את זה בקלות. פניתי אליו בדף שיחתו. • רוליג • שיחה • אמצו חתול 21:36, 17 ביולי 2012 (IDT)
מבקש מפה כדלקמן: אזור סוריה לבנון וארץ ישראל (כולל עבר הירדן). הגבולות צ"ל של המנדט, ז"א רמת הגולן היא שטח מנדט סורי, עזה ויו"ש הם חלק מארץ ישראל. לסמן את דמשק ובירות באופן בולט. חץ אחד מסמן את מסע אנשי הדיוויזיה השביעית של הצבא האוסטרלי (דגל אוסטרליה?) דרך החוף, מראש הנקרה לכיוון ביירות. אפשר לסמן גם נחיתה מן הים של הקומנדו הסקוטי בשפך הליטני. חץ נוסף מסמן מסע נוסף של האוסטרלים מהגבול עם ארץ ישראל, אל מרג' עיון, ומשם בכיוון הכללי של בקעת הלבנון. חץ נוסף מסמן את מסעה של החטיבה ההודית החמישית + חיל הספר העבר ירדני + צבא צרפת החופשית מאזור משולש הגבולות אל דרעא משם אל מסילת הרכבת החיג'אזית בכיוון דמשק. תודה רבה! פומפריפוזה - שיחה 07:41, 12 ביולי 2012 (IDT)
התחלתי. ציירתי את ארבעת החצים שציינת. האם הם בסדר? מקרא לחיצים יתווסף בהמשך. האם אפשר לחתוך את התמונה? הערות נוספות? • בברכה, Amirki 22:08, 17 ביולי 2012 (IDT)
אמיר - מצטער אבל יצא קצת גדול מדי. תיארתי לעצמי את המפה משהו קצת יותר כמו המפה שאני מצרף כאן. אז אפשר בהחלט לחתוך לרמה של המפה הזו. אחרי שאני רואה את החיצים יש לי כמה הערות גם שם (רובן בשל אי דיוק שלי בתיאור). התנועה מאזור מפגש הגבולות לדרעא לא טובה, וצריך לבטל את החץ הזה. החץ המגיע לדרעא צריך להתחיל מאיזו נקודה שרירותית בתוך ירדן, וזה יהיה מספיק מדוייק. החץ הזה צריך להסתיים באזור אל כיסווה וראוי לציין אותה במפה. החץ האמצעי צריך להסתיים במרג' עיון. החץ השמאלי צריך להסתיים בדאמור וראוי לציין אותה במפה. עוד קשקושים, אם אפשר, ראוי לציין דגלים ליד תנועת החיצים. דגל אוסטרליה ליד השמאלי והמרכזי, דגל הראג' הבריטי ודגל צרפת החופשית ליד הימני, ואיזה ציור של ספינה או כלי נחיתה ליד החץ המגיע מהים. עוד משהו קטן, ארץ ישראל לא צריכה להיקרא "המנדט הבריטי" אלא "פלשתינה - א"י". תודה רבה על הכל, העבודה שלכם כאן בסדנה נהדרת ואני נודניק גדול. פומפריפוזה - שיחה 05:25, 18 ביולי 2012 (IDT)
חשבתי שזה לא נראה טוב ובגלל זה הפסקתי. גרסה חדשה בקרוב. • בברכה, Amirki 15:50, 18 ביולי 2012 (IDT)
גם בגודל הזה בקושי רואים את החיצים ב-250 פיקסלים. אז חשבתי על עיצוב אחר. מה דעתך? • בברכה, Amirki 17:44, 18 ביולי 2012 (IDT)
המפה מעולה, ואני כבר מעלה לערך. דבר אחד - החץ באמצע נראה לי סגול, והוא צריך להיות באותו גוון (ירוק זית? אפרפר?) של החץ השמאלי, כי זה אותו כוח של הדיוויזיה האוסטרלית השביעית. חוץ מזה זו אחת המפות הטובות שעשיתם לי כאן, ועשיתם הרבה. אמיר, אם אפשר להגיד אז אני חושב שהסדנה לגרפיקה מאפשרת שידרוג של הערכים באופן שלא חשבתי שאפשר, והמון תודה לך ולכל הפעילים האחרים כאן. פומפריפוזה - שיחה 20:58, 18 ביולי 2012 (IDT)
והסיבה שאני כל כך נחמד היא כמובן כי צפויה מתקפת הנגד הצרפתית, ולאחריה החבירה לכוח עיראק ושני אירועים אלו מצדיקים אף הם מפה... אבל הבסיס למפות האלה כבר מוכן במפה הזאת. פומפריפוזה - שיחה 21:04, 18 ביולי 2012 (IDT)
מצאתי את העיתון הזה בשיפוצים של ההורים יש אפשרות לעבד את זה קצת שיראה יותר טוב? (במיוחד להעלים את הקמטים של העיתון) • בברכה, Amirki 21:05, 20 ביולי 2012 (IDT)
התואילי לנסות? • בברכה, Amirki 21:41, 20 ביולי 2012 (IDT)
איך זה? לא מושלם... אבל לדעתי השתפר מאוד. מה דעתך? :) Itzuvit - שיחהה-סדנה 22:00, 20 ביולי 2012 (IDT)
מעולה, אבל, אבל....
למה בלי הכותרת והתאור ביידיש מתחת לתמונה ?! • בברכה, Amirki 22:03, 20 ביולי 2012 (IDT)
לא רצית רק את התמונה? בפעם הבאה לידע, כי אלא אם כן מציינים אחרת, אני יוצאת מנקודת הנחה שהתמונה היא מה שמבקשים. כבר סיימתי עם הפוטושופ להיום. אעדכן מחר כי אני צריכה לעשות התאמה של הכותרת וזה דווקא יותר עבודה ממה שאפשר לחשוב.... Itzuvit - שיחהה-סדנה 22:26, 20 ביולי 2012 (IDT)
נו טוב. זה לא מאוד חשוב. תודה • בברכה, Amirki 22:28, 20 ביולי 2012 (IDT)
סידרתי יא סטלן. אומנם בקומבינה.. אבל עובד חחח Itzuvit - שיחהה-סדנה 22:33, 20 ביולי 2012 (IDT)
זה שירטוט ששירטתי בעצמי לגבי הטיול בעפולה שאמור להיות ב-27 ביולי וכולם כמובן מוזמנים. הייתי שמח אם בסדנה היו משפרים את השירטוט ויוצרים לי דף מקצועי ויפה שאוכל להדפיס ולחלק למטיילים. הנה המקרא של המפה, לפי מספרים שמופיעים בדף, וצריך לחשוב איך לשלב את המידע, או שאוכל להדפיס מחדש דף נפרד -
מגרש החנייה מול היכל התרבות בפינת הרחובות חטיבה תשע ואינשטיין. החניה חופשית.
היכל התרבות העירוני ברח' חטיבה תשע, הרחוב הראשי המוביל לכיוון נצרת.
מגרש החנייה העירוני ברח' הנשיא, משמאל לדוכני הפלאפל המפורסמים, לשעבר בית הקברות המוסלמי, החנייה חופשית.
משטרת עפולה בבניין מצודת הטגארט.
הגבעה עליה שכן הכפר הערבי איל פולה.
בתי השיירה.
תל עפולה הקדומה.
בניין המועצה המקומית לשעבר.
בית הספר אוהל מאיר.
בית הכנסת הגדול.
בנק קופת מלווה וחסכון לשעבר.
בניין מלון שפירא לשעבר.
בית פיינגולד.
טירת סורסוק לשעבר.
מגדל המים.
ככר העצמאות (לשעבר ככר אנדרס)
המון תודה לעושים במלאכה ומבקש לעשות את המפה לפני הטיול כדי שאוכל להשתמש בה בטיול. אברהם אמיר - שיחה 14:35, 19 ביולי 2012 (IDT)
היי אברהם היקר. אכין את המפה. באשר לטקסט, לדעתי פשוט להציב אותו מימין המפה על דף בוורד ולהדפיס. אין מקום להעמיס את הטקסט על המפה. נתראה בעפולה :) תבנית:סדנהItzuvit - שיחהה-סדנה 09:45, 20 ביולי 2012 (IDT)
יש בעיה במפה שסימנת. הספרה 5 מופיעה פעמיים ולא הגיוני שבשניהם מדובר בגבעה. אודה לתיקונך. Itzuvit - שיחהה-סדנה 10:38, 20 ביולי 2012 (IDT)
תבנית:סדנה המפה לבינתיים, אנא התייחס לבעיה שציינתי :) האם ישנם הערות? Itzuvit - שיחהה-סדנה 11:13, 20 ביולי 2012 (IDT)
במפה זו, המשוייכת למבצע פלשת, רשום השם "אשדוד". השם רשום במקום הגאוגרפי של העיירה הערבית איסדוד. כפי שכתוב בדף השיחה של מבצע פלשת וערכים אודות איסדוד ואשדוד, שני המקומות לא חופפים גאוגרפית. אשדוד המודרנית שוכנת ממזרח לשפך נחל לכיש (ואדי סוכריר במפה). מה גם שב-1948 אשדוד כלל לא הייתה קיימת. בקיצור, יש להחליף שם את המילה אשדוד במילה איסדוד. תודה.אודי - שיחה 23:40, 21 ביולי 2012 (IDT)
טופל. • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 00:10, 22 ביולי 2012 (IDT)
לצורך הצגת משחקי שחמט בניתי סקריפט קטן, שאת פעולתו ניתן לראות בתבנית תבנית:תב. יש לי כמה בעיות, שרובן ככולן נובעות (איך לא) מהדפדפוק. בעיה ראשונה היא שהכלים היחידים שמצאתי הם SVG. זה אולי הסטנדרט המועדף, אבל נראה כאילו אכספלורך מתקשה להציג קבצים בגודל שונה מגודלם המקורי. יש בקומונז קבצי png, אבל הם מגיעים עם המשבצת במקום עם רקע שקוף: למשל קובץ:Chess qdd44.png. קבצי ה-SVG בהם השתמשתי הם
קובץ:Chess qdt45.svg ובני משפחתה. (כל המשפחה נמצאת כאן: commons:Category:SVG chess pieces/Standard transparent).
אז מה אני רוצה? התשובה פשוטה: את התמונות הללו בדיוק (רק הכלים, לא צריך את הדברים האחרים בקטגוריה), בגודל 60x60, עם רקע שקוף, בפורמט png. אנא השתמשו באותם שמות, אבל החליפו את המספר (45) ב-60, ואת הסיומת svg ב-png.
אבל אם כבר באתי הנה, יש לי עוד בקשה: כרגע הסקריפט מייצר את הלוח עצמו בעזרת טבלה - גם מגעיל מבחינה אסתטית, וגם פתח לבעיות (איך לא - שוב הדפדפוק, הפעם ב"מוד תאימות". בקומונז לא מצאתי לוח נקי: הכי קרוב שמצאתי זה זה: קובץ:Chessboard with the third rank marked in red.png. מה שאני רוצה זה לוח נקי: בלי ממספרים, בלי אותיות, בלי סימונים אדומים ובלי שוליים.
העליתי אחד לוויקיפדיה כדי להיות בטוח שלזה התכוונת. אם כן, מדובר בשניות של עבודה. החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 00:56, 20 ביולי 2012 (IDT)
מעולה, זה בדיוק מה שצריך. כמובן שצריך להעלות לקומונז (ובתיאור להצביע על המקור), ולמצוא קטגוריה (אפשר חדשה) מתאימה. תודה! (כמו כן יעזור גם לוח, בצבעים המקובלים - ראה תבנית:תב). תודה! קיפודנחש - שיחה 12:16, 20 ביולי 2012 (IDT)
לגבי הלוח, פשוט תגיד אלו צבעים ומידות אתה רוצה (אם אתה רוצה צבע אחר משחור או לבן, תתן דוגמה או ייצוג RGB של הצבע). החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 00:57, 22 ביולי 2012 (IDT)
באזור "מקור הברווז" (הבליטה הקטנה בצפון מזרח סוריה, סמוך לגבול עם תורכיה) פעלו 2 חטיבות הודיות. צריך חץ קטן שחוצה את מקור הברווז מדרום לצפון, ולסמן את האזור כ"מקור הברווז".
"כוח חבנייה" פלש מאזור הגבול שבין ירדן לעיראק אל תדמור ומשם לחומס.
כשאתה כותב "חץ קטן שחוצה את מקור הברווז מדרום לצפון" אני מניח שאתה מתכוון מעיראק לסוריה ולא מסוריה לתורקיה. נכון?! • בברכה, Amirki 16:14, 20 ביולי 2012 (IDT)
בתוך סוריה מגבול עיראק לגבול עם תורכיה. תודה! פומפריפוזה - שיחה 17:26, 20 ביולי 2012 (IDT)
העלתי את מה שהספקתי. אני ככל הנראה לא אוכל להמשיך ביומיים הקרובים, אז בנתיים אשמח להערות. • בברכה, Amirki 19:37, 22 ביולי 2012 (IDT)
עד עכשיו יפה ומקצועי. החץ הראשון של כוח חבנייה צריך להתחיל כולו בתוך עיראק ולא לגלוש לירדן. כל מה שחסר זה התנועה מדמשק לריאק. אל-בוכמאל נקראת היום כך, אבל בעיתונות ובספרות של התקופה נקראה אבו קמאל, ומשאיר עניין זה לשיקול דעתך. שוב תודה, וממתין לתוצאה הסופית. פומפריפוזה - שיחה 21:26, 22 ביולי 2012 (IDT)
יפה מאוד ומדוייק. בעייה אחת - ההודים במקור הברווז אינם שתי חטיבות אלא שני גדודים, ואבקש לתקן (טעות שלי). שוב הרבה תודה. פומפריפוזה - שיחה 18:00, 25 ביולי 2012 (IDT)
תודה רבה, הוספתי את המפה לערך. הערך טוב בהרבה בזכות עבודתכם כאן בסדנה. פומפריפוזה - שיחה 20:27, 25 ביולי 2012 (IDT)
עיראק במלחמת העולם השנייה
קלי קלות, נכון?נכון
במזל טוב ובהצלחה נפתח דיכויו של מרד רשיד עלי אל-כילאני. אני סמוך ובטוח שכשם שהתמודדה הסדנה עם מלחמות לא פחות קטלניות בסוריה ובאתיופיה, תוכל היא לעמוד כנגד המורדים בהצלחה לא פחותה. נתחיל עם משהו קל. סתם מפה לתרגום, בלי תנועת כוחות, בלי לאתר עיירות מאוד קטנות, ובלי שטויות. וגם תרגמתי את כל המונחים! תודה מראש.
יצאתי חומוס. הזזתי את "עבר הירדן" לסעודיה. אני אתקן, אבל גם במפה המקורית זה לא עבר הירדן שם. בברכה, Amirki 13:22, 28 ביולי 2012 (IDT)
אם כבר אז בוא נשפר את המפה המקורית ונוסיף גם כיתוב לסעודיה. פומפריפוזה - שיחה 13:27, 28 ביולי 2012 (IDT)
תסתכל בהיסטוריה של המפה המקורית. היה סימון של סעודיה והבחורצ'יק מחק אותו כדי "Adjusted borders to reflect actual situation in WWII " בברכה, Amirki 13:30, 28 ביולי 2012 (IDT)
זה קצת מוזר לי כי ב-1941 סעודיה היתה מדינה עצמאית, אבל אני לא אתווכח עם הבחורצ'יק. בניגוד לשאר המדינות המתוארות במפה, לא היה לערב הסעודית חלק במערכה. פומפריפוזה - שיחה 13:33, 28 ביולי 2012 (IDT)
במחשבה שנייה סימון הגבול בין סעודיה וירדן הוא חשוב, והייתי רוצה אותו. לדעתי מה שהבחורצ'יק עשה זה למחוק את כוויית, שנכון לשנת 1941, אבל אחרי כן הוא התלהב עוד קצת ומחק גם את סעודיה ולא ברור לי למה. אני חושב שלצרכי הוויקיפדיה העברית צריך להוסיף את הכיתוב ערב הסעודית ואת הגבול בין סעודיה לירדן (לא בעייה כי זה מופיע בנוסחים קודמים של המפה) פומפריפוזה - שיחה 13:37, 28 ביולי 2012 (IDT)
ועכשיו בדקתי ומצאתי שכוויית הייתה שטח חסות בריטי עצמאי למחצה מ-1914. אז אני מבקש להוסיף גם אותה, אם אפשר. טוב ששמת לב לעניין הזה כי אני לא הייתי שם לב. פומפריפוזה - שיחה 13:40, 28 ביולי 2012 (IDT)
זכור לי במעומעם שיש לנו מדיניות בנוגע לסמלילים לפיה מורידים ממנה את הטקסטים הארוכים ומשאירים רק את הסמליל עצמו. תוכלו לראות מה אפשר לעשות לקובץ לעיל. תראו איך זה נראה כאן: ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/ביוננוטכנולוגיה. תודה! • רוליג • שיחה • אמצו חתול 15:15, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
את הקובץ המדובר, שנמצא בוויקישיתוף השארתי כמו שהוא. ואת הקובץ הזה, חתכתי והוספתי למיזם. בברכה, Amirki 15:41, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
את התמונה הנחמדה הזאת מצאתי בויקישיתוף, חגיגות העומר בשנות ה-40 בקיבוץ גבעת חיים. אני מבקשת לשפר ובמיוחד לסלק את הכתם מכוער משמאל. תודה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:12, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
בבקשה. (לא מושלם אבל יותר טוב מקודם) NiD123 - שיחה 22:34, 1 באוגוסט 2012 (IDT)
האם אפשר להוציא את הלוגו של "לחם הארץ" מתוך הלוגו של ודש? אין לי כרגע את התוכנות המתאימות לעשות זאת (צייר יעשה רקע לבן...) • חיים 7 • (שיחה) • ט"ו באב ה'תשע"ב • 16:31, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
הוצאתי. כרגע הוא עצמאי. נכנסתי לשתי דקות, ;) שבתשלום!Itzuvit - שיחהה-סדנה 17:29, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
תודה רבה! שבוע טוב • חיים 7 • (שיחה) • י"ז באב ה'תשע"ב • 00:45, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
אני כותב ערך על פונקציית קנטורתבנית:אנ והגרף שמופיע באנגלית ממש לא מוצלח. ברחבי המרשתת יש גרפים רבים טובים כמו זה, והנה דוגמה לבנייה של הגרף. אשמח אם מישהו ייצור בשבילי גרסה חופשית של הגרף. תודה, דניאל • תרמו ערך 15:32, 21 ביולי 2012 (IDT)
דניאל, הגעת למקום הנכון, יש לנו את מומחה הבית למתמטיקה בדידה שיוכל לסייע :) Itzuvit - שיחהה-סדנה 15:59, 21 ביולי 2012 (IDT)
ומה עם השרטוט שיש בערך בצרפתית או ברוסית? • בברכה, Amirki 15:59, 21 ביולי 2012 (IDT)
לא ראיתי אותם. הצרפתי נחמד (האדום של הרוסי לא נעים). אתה יכול להוסיף לו סקאלה על הצירים (אפשר לפי עשיריות, למרות שלדעתי לפי שתים-עשריות יצא הכי מוצלח)? ואם מישהו יכול לצור סרטון של הבנייה זה בכלל יהיה חזק. דניאל • תרמו ערך 20:09, 21 ביולי 2012 (IDT)
דניאל - אני מבין מאיפה הגיע ה-12 אבל לא יהיה יותר יעיל לחלק את ציר X ל-9 ואת ציר Y ל-8 ?!
עיצובית - אם אני מכין כמה PNG-ים, את יכולה לחבר לי אותם לאנימציה?
יאפ! :), רק חשוב לזכור שאנימציה היא בפורמט GIF...כך שהוא פחות חד מPNG (תלוי בכמה צבעים משתמשים) אין לי בעיה לבצע המרה ואזליצור אנימציה. בכיף. תבנית:חיוךItzuvit - שיחהה-סדנה 21:50, 22 ביולי 2012 (IDT)
סבבי. זה יקח מספר ימים. • בברכה, Amirki 22:57, 22 ביולי 2012 (IDT)
אתם מלכים :). אמרתי 12 כי הוא מתחלק ב-3 וב-2 אבל 9 ו-8 זה עוד יותר טוב. דניאל • תרמו ערך 01:04, 23 ביולי 2012 (IDT)
המון תודה מראש, בשמי ובשם העם העיראקי. פומפריפוזה - שיחה 20:45, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
היי, בעקרון עם התמונה האמצעית אין כל כך מה לעשות, לגבי השתיים האחרות אנסה לשפר. אעבור גם על השלישית, רק ששיפור משמעותי לא יהיה בה לצערי. תבנית:סדנהItzuvit - שיחהה-סדנה 16:56, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
תבנית:בוצע בהתחשב במגבלות של התמונות והצורך להשאר נאמנה למקור. Itzuvit - שיחהה-סדנה 17:15, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
תודה, הערכתי שאין הרבה מה לעשות מראש. שוב תודה על המאמץ. פומפריפוזה - שיחה 18:51, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
תודה רבה! - רק שם הארץ על פי הבריטים הוא פלשתינה א"י - ומוטב: ארץ ישראל, כי זה היה שם לשעתו תבנית:חיוך ירוק שבת שלום, יעל • שיחה 17:44, 27 ביולי 2012 (IDT)
תוקן. נשארתי נאמן למקור, למעט בדרדנלים, שבמקור מסומן מעבר דרך היבשה. אני לא משוכנע אבל שהמקור כל כך אמין, כי הוא לא חופף במאת האחוזים לטקסט. יש במפה התייחסות לפיראוס אבל לא ליציאה מסלוניקי. בברכה, Amirki 17:56, 27 ביולי 2012 (IDT)
שלום למוכשרי ומוכשרות הסדנה לגרפיקה, תבנית:שמיזם יפן הגיע ממש כרגע לערך ה250 שלו. זה ציון דרך כיפי בהחלט, אבל המספר שאני באמת מצפה לו הוא 300. הכחלת 300 ערכים במיזם יפן (אם לא יקרו דברים מאוד לא צפויים, עד אז כבר יהיה פורטל) היא ציון דרך שארצה לציין גם בצורה גרפית - עם עיצוב או סמליל מגניבים. תבנית:ש
אני אשמח מאוד להצעות. זה יכול להיות כל דבר יפני, עם משהו שיציין את ה300. תבנית:ש
מה דעתכם/דעתכן? תבנית:ש
שבוע מצויין, תבנית:שEranglo - שיחה • קוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) • לא יותר טוב כלום מכמעט 13:24, 1 ביולי 2012 (IDT)
תבנית:בוצע העלתי גרסה, לא בדיוק בטוחה שזאת היתה הכוונה... :) Itzuvit - שיחה 08:41, 7 ביולי 2012 (IDT)
ניסיון ראשון שלי בעיצוב לוגו כאן, בהסכמה של עיצובית להשתמש בגרסתה המגניבה כבסיס. תודה. :) ארימיס • שיחה 23:15, 7 ביולי 2012 (IDT)
מישהו יודע מה קורה עם ערן - Eranglo? הפעילות האחרונה שלו היתה ב2 ביולי ונפסקה במפתיע... Itzuvit - שיחהה-סדנה 10:56, 19 ביולי 2012 (IDT)
מה עם התמונה הבאה? Yaronimus - שיחה 05:42, 29 ביולי 2012 (IDT)
התמונה בהחלט יפה תודה. איך הוספת עליה את הטקסט? בנוסף, מה המקור כי לא בטוח שניתן להעלות בשימוש הוגן... Itzuvit - שיחהה-סדנה 09:10, 29 ביולי 2012 (IDT)
צהריים טובים - אני עיצבתי ואני המקור לעיצוב הזה (גם הרקע וגם הקליגרפיה), לכן את יכולה לומר לי מה לרשום ברשיון (לאיזה ערך לייעד את זה, מה לרשום בשורת הרשיון). הטקסט ("ערכים במיזם") זה פונט של פונטייפ שאני יכול לעשות בו שימוש ע"מ לעצב. אני עדיין רוצה שהתמונה תישאר בגדר שימוש הוגן.Yaronimus - שיחה 12:35, 29 ביולי 2012 (IDT)
במקרה הזה עלייך לציין כי אתה יוצא היצירה ואת תאריך היצירה. באשר לערך, אין כרגע כזה.. יהיה בהמשך כשערן יחזור מחופשה. לגבי שורת הרשיון, ברגע שאתה רוצה שישאר בשימוש הוגן, אז אין ברירה אלא להשאירו כך, למרות ששוב, זה נראה לי חריגלהעלות בשימוש הוגן תמונה שיצרתי. תוכל לבחור ברשיון תבנית:תב וכך אם מישהו יחליט להשתמש בו, הוא יהיה חייב לתת לך קרדיט. Itzuvit - שיחהה-סדנה 16:23, 29 ביולי 2012 (IDT)
אאל"ט המדיניות היא שאין אפשרות להעלות תמונה ששייכת לך ברישיון הוגן. רישיון הוגן נועד רק למקרה שאי אפשר להעלות ברישיון חופשי. החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 19:59, 29 ביולי 2012 (IDT)
בבקשה - תמונה ברשיון חופשי. Yaronimus - שיחה 20:38, 30 ביולי 2012 (IDT)
קודם כל, מצטער על ההעלמות. אני אעדיף גם לא להסביר למה - קרה הרבה בחיי. העיקר שעכשיו אני פה!
העיצובים מהממים. באמת. עיצובית, ארימיס, וYaronimus - מהמם. תודה רבה רבה. אני חושב שנלך עם העיצוב של ירונימוס. לגבי שם העמוד - אני אתעסק בזה מחר/מחרתיים, ונראה.
האם אפשר להעלים את הכיתוב של העמוד האחורי שמשתקף בתמונה? בברכה, Amirki 22:41, 6 באוגוסט 2012 (IDT)
תבנית:בוצע אבל יש בעיה בוויקי, שלחתי לך למייל. היו לי בדיוק 5 דקות לפני שאני צריכה לצאת מהמחשב להיום. תבנית:נשיקהItzuvit - שיחהה-סדנה 18:27, 7 באוגוסט 2012 (IDT)
שלום,
התרשים הבא מתאר את מערכת הראייה. כבר יש לו גרסה עברית, אבל לצערי היא באיכות לא כל כך טובה. אפשר ליצור גרסה חדשה ששומרת על האיכות של המקור (ואולי גם בגופן יותר גדול ויפה)? רוב הכיתובים בעברית הם בסדר, צריך רק לשנות את "המיספרה השמאלית" ל"המיספרה שמאלית", וכך גם בימנית. תודה! Purielku - שיחה 17:11, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
שלום, האם תוכלו לשפר את התרשים הזה על עידוש כבידתי ולתת לו מראה מקצועי יותר? אין צורך לתרגם מאנגלית, יש להשאיר את הטקסט באנגלית כי הוא מפתח לאותיות שבמשוואות. תודה. בברכה, MathKnight (שיחה) 21:34, 10 באוגוסט 2012 (IDT)
שאלה: האם הצבעוניות של התרשים נראית לך, או שיש להמיר אותו לתרשים שחור-לבן? בברכה, MathKnight (שיחה) 19:16, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
אני אוהב צבעוניות. אולי יש מי שיחשוב שזה פוגם ברצינות, אבל לא אני. מה שבא לך. בברכה, Amirki 19:26, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
גם אני אוהבת את הצבעוניות. באופן אישי הייתי הופכת את המקרא לשחור כדי להפריד בין התרשים להסבר. וזה גם מוריד גוון. אבל סך הכל מעולה. :) Itzuvit - שיחהה-סדנה 22:05, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
את עוורת צבעים?! תבנית:LOL בברכה, Amirki 22:32, 11 באוגוסט 2012 (IDT)
יש סיכוי/טעם להוציא מהתמונה בצד, תמונה שתתאים לשמש כתמונת פרופיל? מדובר על היהודי הכתום במרכז התמונה. תודה רבה. --Akkk - שיחה 22:35, 12 באוגוסט 2012 (IDT)
היי, לא לגמרי הבנתי למי התכוונת בתמונה, מה שכן, כל התמונה מטושטשת ומאוד לא חדה, כך שאין שם דמות אחת שרואים טוב... Itzuvit - שיחהה-סדנה 16:52, 13 באוגוסט 2012 (IDT)
כנראה שאין טעם. הדמות במרכז, עם הזקן הג'ינג'י/לבן. --Akkk - שיחה 21:14, 13 באוגוסט 2012 (IDT)